Just Pizza
Opdracht. De klant vroeg ons een beukenmerk te creëren voor een pizzeria om de naamsbekendheid te vergroten en een identiteit te hebben om te gebruiken. Proces. We begonnen met het creëren van het beukenmerk om onze klanten te helpen herkenbaar te zijn. We ontwierpen het in passende kleuren en lettertypen voor verder gebruik. Het creëren van een merkboek vereist een geïntegreerde aanpak. Onze experts ontwikkelen een merkboek in verschillende fasen: Bedrijfsaudit. Beschrijving van de ideologische component van het merk - missie, waarden, doelstellingen, bedrijfscultuur, doelen, enz. Analyse van het merkplatform en ontwikkeling van normen voor het gebruik van de elementen ervan. Regels voor het gebruik van het logo, handelsmerk, bedrijfskleuren, lettertypen, regels voor het maken van lay-outs en het ontwikkelen van buitenreclame, enz. Ontwikkeling van de juridische component. Regeling van auteursrechten en aanverwante rechten, rechten op gepatenteerde handelsmerken, enz. Dankzij deze fasen bieden we onze klanten unieke, stijlvolle merkboeken die zijn ontwikkeld in het belang van het bedrijf. Het resultaat. Voor onze klanten creëerden we een stijlvol, modern merkboek dat aan hun behoeften voldeed en nuttig was bij de ontwikkeling van alles wat met hun pizzeria te maken had.
Foto
Just Pizza