liefste moeder
De klant, een bedrijf in halffabrikaten, wendde zich tot ons met het verzoek om de bekendheid van het merk uit te breiden om vanuit Polen de Europese markt te betreden en om hun zelfgemaakte gerechten aan klanten te presenteren. We hebben de klant een brandbook-gids aangeboden om deze taak op te lossen, de gids is ontwikkeld door de beste ontwerper, met harmonieus geselecteerde kleuren om ze te combineren met lettertypen en een beeld te creëren dat een lust voor het oog is en klanten interesseert.Er bestaat niet één standaard voor het ontwerpen van een merkboek. Uiteraard bevat elk merkboek de belangrijkste elementen: het gebruik van het logo, de slogan, bedrijfskleuren en lettertypen. We ontwikkelen indien nodig andere elementen van het merkboek, de structuur en reikwijdte ervan hangt af van de individuele kenmerken van het merk. Nadat we een merkboek voor het bedrijf hadden ontwikkeld, hielpen we het exclusief, herkenbaar voor zijn klanten en interessant te worden voor nieuwe klanten op buitenlandse markten