Nasoloda
Een klant vroeg om een website te maken voor een zoetwarenbedrijf met als doel de klantbetrokkenheid te vergroten en hun aantal te vergroten. Maak online bestellen gemakkelijk en gemakkelijk, geef productinformatie. Wij hebben op onze beurt aangeboden om een merkboek en een logo te ontwikkelen. Dit zal onze klanten helpen herkenbaar te zijn op de markt en het zal voor vaste klanten gemakkelijk zijn om ze te vinden en ermee te communiceren. Alles is ontworpen in de juiste kleuren om het te vergroten verkoop van de producten van het bedrijf en het vinden van nieuwe klanten.Het creëren van een merkboek vereist een complexe aanpak. Onze specialisten ontwikkelen in verschillende fases een merkboek: Bedrijfsaudit. Beschrijving van de ideologische component van het merk – missie, waarden, taken, bedrijfscultuur, doelen, enz. Analyse van het merkplatform en ontwikkeling van normen voor het gebruik van de elementen ervan. Regels voor het gebruik van het logo, handelsmerk, huisstijlkleuren, lettertypen, regels voor het opstellen van lay-outs en het ontwikkelen van buitenreclame, enz. Ontwikkeling van de juridische component. Regulering van auteursrechten en naburige rechten, rechten op gepatenteerde handelsmerken, enz. Het is dankzij deze fasen dat we klanten unieke, stijlvolle merkboeken kunnen aanbieden, ontworpen in het belang van het bedrijf Voor onze klanten hebben we de manier van bestellen voor klanten uit verschillende delen van de wereld vereenvoudigd en de interactie met de banketbakkerij eenvoudiger en aangenamer gemaakt.